Söndag 15:00

Vårt arbete på The Open är nu avslutad. EN sista insats för vår del blev att laga en uppslagen torv på green 4.

Jag tänker avsluta här och vill passa på att tacka för alla kommentarer och frågor jag fått. Tanken med denna blogg har varit att berätta lite om vad som händer sker vad gäller banpreparering strax före och under en tävling.
Tycker ni detta varit intressant och vill höra hela historien med alla detaljer. Då är ni välkomna till någon av Svenska Golfförbundets kurser:

Grundläggande yrkeskurs "GUB"
Vidareutbildning "VUB"
Eller till någon ERFA träff i ämnet Course set up

Ni kan också nå mig på min mail: [email protected]


Tack för denna gång
Göran






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0